...

Sog'lig'ingizga sarmoya kiriting

Endi sog'lig'ingiz sizga daromad keltirishi mumkin

Appstore app Google Play app

Ilovani yuklab oling, telefoningizni cho'ntagingizga qo'ying va pul ishlashni boshlang!

Инвестируйте в свое здоровье cover phones

Dolzarb yangiliklar

Сколько шагов нужно проходить в день

Bir sutka davomida eng ko‘p yurganlar

Bir sutka davomida eng ko‘p yurganlar to‘g‘risida ma’lumotni ushbu havola orqali olishingiz mumkin

Мобильное приложение

Kaloriya kalkulyatori

Va ko'plab taniqli shaxslar noaniqdir va noyob narsalar bilan aralashib, butunlay tanib bo'lmaydigan darajada bo'ladi, bu ularning foydasizlik maqomini oshiradi.

Калькулятор калорий Мобильное приложение
Ilovada barcha milliy taomlarning ma'lumotlar bazasi mavjud

Yurish bizning sog'ligimizga qanday ta'sir qiladi?

Sport sogʻlik garovi

Jismoniy tarbiya inson organizmi uchun nihoyatda foydali ekanligini yaxshi bilasiz. Biroq aksariyat kishilar ishi ko‘pligini ro‘kach qilib yoki erinchoqligi bois har doim ham jismoniy mashqlarni bajarmaydi. Bundaylarga aslida mutaxassislarning fikriga ko‘ra, piyoda yurish asqatadi. Chunki yayov yo‘l yurish ko‘pgina xastaliklarning oldini oladi. Xususan, qon bosimi me’yorlashishi, miya faoliyati yaxshilanishiga xizmat qiladi. Ma’lumki, qon bosimining ko‘tarilishi va organizmda xolesterin miqdorining ko‘payishi natijasida yurak xastaliklari vujudga keladi. Bunday bemorlarga shifokorlar eng sodda davo usuli sifatida har kuni ma’lum bir vaqt mobaynida toza havoda sayr qilishni tavsiya etishadi. Buning qanchalar ijobiy samara berishini esa piyoda yurishni odatiy mashg‘ulotga aylantirgan kishilar juda yaxshi biladi. Shuningdek, piyoda yurish inson miyasi faoliyatini yaxshilaydi. 30 daqiqa piyoda yurish yurak urishini me’yorlashtirib, qon bosimi ko‘tarilishining oldini oladi.